lördag 11 april 2015

Flätat blomstöd








4 kommentarer:

  1. Herregud så SNYGGT !!!
    Precis en sån skulle jag behöva och nu blev jag jättesugen att göra en själv.
    Och precis nu kom jag på att trädgårdsföreningen nära mig hade pilkurs i dag och att jag missat den !
    Vilket konstverk du skapat !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  2. Blev ju fint och rejält blomstöd och vilken trevlig blogg du har. Har kikat runt lite grand och hälsat på hönorna bland annat.
    Lade till mig som följare så jag inte tappar bort dig : )
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera
  3. Trevlig blogg jag hittade till! Fint blomstöd, måste bara fråga är det vide eller pil du flätat av? Håller de att böja direkt eller har du dem i blötläggning före? Jättefint med plåten på symaskins bordet, har ett likadant med trä skiva (än så länge...:)) / h. Malin

    SvaraRadera
  4. Men så snyggt!!! nu blev jag inspirerad.. =)
    Kram Sofia

    SvaraRadera