lördag 28 april 2012

Sol sol sol...:)



Jaaaaaa nu kommer solen och värmen! var ute nu på morgonen med Whahey i skogen. Så fint med alla vitsippor och blåsippor överallt, backen är helt vit på vissa ställen. Kunde inte låta bli att fota några av dom.



















Höns? hur blev det med hönsen..jo nu är det på gång, det har tagit lite tid tack vare att Motala kommun kräver att man har tillstånd...och det har jag fått nu så nu är jag glad..:) kan tycka att det är lite konstigt att man ska behöva ha tillstånd för 4 st dvärgkochin( ingen tupp) som jag ska hålla inhängnade på min egen tomt...dessutom var jag tvungen att fråga alla mina grannar om de var ok med att jag hade höns..men nu är det i alla fall klart och jag är nöjd.

1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder!
    Roligt att ni fått klartecken för hönsinnehav ;) Lycka till med dem när de flyttar in!
    Mvh / maria

    SvaraRadera